Časté dotazy

Chci koupit auto...

Jak mi zaručíte původ vozu?

Garantujeme legální původ vozu, v případě "právní vady" (nesplacený leasing, původ z trestné činnosti, zástavní právo, exekuce) máte nárok na vrácení celé kupní ceny proti vozidlu.

Jak se mohu s vozem seznámit?

Máte možnost zkušební jízdy zdarma s jakýmkoli vozem, který budete moci sami řídit. Dále Vám rádi umožníme prohlídku vybraného vozu vaším automechanikem i zespodu nebo ve vámi vybraném autorizovaném servisu.

Mohu si vůz rezervovat ke zkušební jízdě na konkrétní den a hodinu?

Telefonická nebo emailová rezervace auta na konkrétní čas je zdarma a nezávazná, stačí nás kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím formuláře u vybraného vozu.

Kdy mohu přijet?

Jsme tu pro vás každý den od 9 do 18 hodin včetně víkendů a svátků.

Kde Vás naleznu?

Přesnou adresu, souřadnice GPS nebo podrobnou mapka naleznete na stránce kontakt.

Chci prodat stávající vozidlo a koupit si jiné. Jak mám postupovat?

V tomto případě je přesně pro Vás nejvýhodnější "protiúčet"!

Chci si ve vašem autobazaru koupit auto. Jaké doklady budu potřebovat?

Přehlednou tabulku s potřebnými doklady.

... a co když auto již mám?

Pomůžete mi s vyřízením „administrativy“ (STK, emise apod.)?

Samozřejmě, vyřídíme za vás veškeré administrativní úkony spojené s koupí a prodejem vozu (vývoz, odhlášení na nového majitele), dále pro vás zajistíme havarijní pojištění i povinné ručení a to se slevou až 75%. Zajistíme vám také technickou kontrolu a měření emisí (STK) vašeho vozu včetně potřebné přípravy.

Chtěl bych si koupit starší vůz. Budu muset zaplatit emisní poplatek já?

Většina našich vozidel již poplatek uhrazen má, pokud ne, je s tímto poplatkem kalkulováno v prodejní ceně. Ceny vozů v autobazaru Nechanice totiž zohledňují i výši poplatku, který budete muset při registraci vozu na příslušném registračním místě uhradit.

Jak dlouho trvá dodání odhlášeného technického průkazu?

Děláme maximum pro to, aby byla veškerá administrativa vyřízena co nejrychleji. Pokud nedostanete doklady do 30ti dnů, obraťte se, prosím, na naše pracovníky, kteří Vám pomohou problém vyřešit. Budeme se snažit celý proces urychlit a dodat vám potřebné doklady co nejrychleji.

Na koho se mám obrátit, pokud má auto nějaký technický problém?

Můžete se obrátit na naše zaměstnance na telefonech 495 217 432 nebo mobil 608 218 219, nebo nám můžete poslat e-mail a my Vás kontaktujeme. Budeme se vám snažit co nejlépe pomoci.

Pokud mám s vozem větší problém a chci ho reklamovat?

Vyskytla li se na voze větší závada a vy ji chcete reklamovat, stačí vyplnit následující formulář a my se o zbytek postaráme.

Mám chybu ve smlouvě (špatná korespondenční adresa, rodné číslo, jiná cena a jiné), co mám dělat?

Je možné, že došlo k administrativní chybě, za kterou se Vám omlouváme. Kontaktujte nás prosím na e-mailu info@autobazar-nechanice.cz nebo na telefonu 495 217 432, abychom ji mohli co nejdříve opravit.


Potřebujete pomoci nebo máte dotaz?
Zavolejte nám

+420 774 218 273


Nebo zanechte číslo a my zavoláme vám

Zpět